Hankkeen tiedot |
Nimi | LEARNING to Live and Work Together - Increasing the quality of life for vulnerable migrant students in higher education through digital technology enhanced support |
Aloituspäivä | 1.9.2018 |
Lopetuspäivä | 31.8.2021 |
www-sivut | - |
Tila | Päättynyt |
Yhteyshenkilö | Katri Huuskola |
Kuvaus | Projektin keskeisenä tavoitteena on haavoittuvassa asemassa olevien, korkeakoulussa opiskelevien maahanmuuttajien, turvapaikanhakijoiden, ja pakolaisten elämän ja opiskelumahdollisuuksien parantaminen uusien digitaalisten ratkaisujen avulla. |
Kehittämistarve | LEARNING to live and work together projekti on tarkoitus toteuttaa viiden korkeakoulun yhteistyönä 2018-2020. Vastuukorkeakoulu on The University of Bradford, Englannissa. Projektin muut yhteistyökorkeakoulut ovat University of Maribor, Sloveniassa, University College Cork, Irlannissa, University of Rovira i Virgili, Espanjassa ja Savonia University of Applied Sciences, Suomessa. |
Toimenpiteet | Hanke jakaantuu 4 tuotokseen (output). Savonia on päävastuussa vertaistukeen perustuvan monikulttuurisen ja psykososiaalisen digitaalisen työkalun kehittämisessä. |
Tulokset | LEARNING to live and work together projekti on tarkoitus toteuttaa viiden korkeakoulun yhteistyönä 2018-2020. Vastuukorkeakoulu on The University of Bradford, Englannissa. Projektin muut yhteistyökorkeakoulut ovat University of Maribor, Sloveniassa, University College Cork, Irlannissa, University of Rovira i Virgili, Espanjassa ja Savonia University of Applied Sciences, Suomessa.
Projektin keskeisenä tavoitteena on haavoittuvassa asemassa olevien, korkeakoulussa opiskelevien maahanmuuttajien, turvapaikanhakijoiden, ja pakolaisten elämän ja opiskelumahdollisuuksien parantaminen uusien digitaalisten ratkaisujen avulla. |
Kumppanit | The University of Bradford, England (projektin vastuuyliopisto)
University of Maribor, Slovenia Savonia University of Applied Sciences, Finland University College Cork, Ireland University of Rovira i Virgili, Spain |
Rahoittaja | Erasmus + 2017-2020 |